ساراسارا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات ساراکوچولوی من

ایستادن به کمک وسایل

1393/5/11 19:39
نویسنده : فاطمه
356 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم مامان جون همش دوست داری دستتوبه وسایل بگیری و وایسی یاهم که همش به منو بابایی میچسبی که بغلت کنیم بابایی روهلاک میکنی الان که دارم اینومینویسم بابایی توروبرداشته وچون جای عمومسعودکارداشت توروهم برد تایکم جای ایداکوچولوباشی ایداهم خیلی نانازه دوستش دارم امیدوارم توهم وقتی بزرگ شدی بادخترعموت دوستای خوبی باشین فدااااااااااااااااااتشم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان فاطمه السادات
12 مرداد 93 11:08
سلام عزیز.بهتون تبریک میگم دختر نازی دارین از موزیک رو بولاگتون خیلی خوشم اومده میشه کدش رو بگین آخه هرچی گشتم پیدا نکردم ممنون
اتی مامان
23 مرداد 93 15:24
ماشالله به ساراجونولی مامانش چرا عکس فرشته ت واضح نیست و البته کم!با افتخار لینک شدید
اتی مامان
24 مرداد 93 14:41
عزیزم من از طریق برنامه فتوشاپ حجم عکسهام رو کم میکنم بعد آپلود میکنم.باید برنامه فتوشاپ نصب باشه رو کامپیوتر.اگه سوالی داشتی در خدمتم